CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Brandwond

Je gaat er bijna dingen in zien....

Reacties

Reacties

buuf K

ja, er zit inderdaad een mooi figuurtje in. Ik denk niet dat je er iets aan overhoud. Ik ben geen dokter, maar toch.
Zorg maar goed voor jezelf!
Ik denk aan je

(((((hug)))))
Adios

mam

Hoi Lieverd,

Ziet er niet fraai uit, lijkt wel een maanlandschap.
Ik ga er vanuit als je het goed verzorgd, dat het
goed kan drogen, dat je geen litteken overhoudt.
Als alles goed dicht is en je ziet het nog op je arm,
moet je het dagelijks met callendula verzorgen.

Liefs en groetjes, dikke kus.

tonyfransman

lieve Claire,
Wat erg nou, die brandwond en die koortsigheid,
komt allemaal weer goed hoop ik, verder leuke foto's
en leuke verhalen. Gisteren zag ik Ineke en Ghislaine op het staion in A'dam. Toeval!! Het ga je goed en beterschap, heel veel goeds en liefs, tony
zit nu in Egmond aan zee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!