CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Welkom op mijn eigen weblog!

Lieve vrienden/ vriendinnen/ familie/ collega's,

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijnavonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Laughing

Liefs en een Dikke KUS,

Claire

Reacties

Reacties

Hillie de Rooij

Wat leuk!!! ben heel benieuwd naar
alle foto's en verhalen!

xxxxx

beryl

hey meis,
wat een leuk idee zeg om idereen op deze manier op de hoogte te houden! echte Claireactie...
vond je afscheid ook erg leuk!
morgen het thuisfront, zal zware dobber worden denk ik....
en dan op naar een nieuw avontuur.Hoop dat je het daar fantastisch gaat vinden en je een positieve ervaring rijker terug komt.
Ik ga je zeker missen maar vind het erg mooi dat je je eigen weg bepaald in je leven. luv u

marijke rouwenhorst

Hallo Claire,

Ik ben de moeder van Wouter. Wat heb je een leuke website. Volgende week (dinsdag) kan ik met je kennis maken. Als ik wat voor je mee kan nemen (van je familie of vrienden) moet je het even laten weten. Dinsdagochtend heel vroeg vlieg ik hier weg.
Tot dan, veel plezier in Tolleric.
Marijke

Iris

Haaaj lieverd,
Waaauuw wat een moooie foto's van die zonsondergang heej! Als ik ze zie krijg ik echt zo'n vakantiegevoel.. Maar helaas kan ik alleen jaloers op jou blijven, want voor mij waarschijnlijk geen vakantie.. Snik..

Heb je al je schoolopdrachten al ingeleverd? Ik heb afgelopen woensdag mijn eindevaluatie ingeleverd, eindelijk alles af.. Nu alleen mijn stage nog.. en dan rust.. heerlijk!!

Fijne daagjes nog met je moeder, geniet er van!
Kussie van mij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!