CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Nog een paar nachtjes.....

Jeeetje...wat vliegt de tijd voorbij! Kwam ik in febr/ mrt met het idee... is het nu eind mei en ga ik al weg! Niet normaal...!

Undecided

Voor de reis en mijn verblijf heb ik alles klaar..jaja controlfreak! Ik wou dat ik dat kon zeggen over mijn schoolwerk...pfff.. Kmoet nog best wel wat aan verslagen maken..niet echt een goede planning... Beetje jammer om druk te zijn met school ipv met vrienden/familie.

De nachten zijn al behoorlijk onrustig.. Mijn humeur is behoorlijk gevoelig.. ahahha ja, daar heeft claire last van als ze afscheid moet nemen....

KUSJE

Reacties

Reacties

Evelien, Paul en Mathijs

dag lieve Claire,

hopelijk heb je een goede reis gehad en zit je nu op het zonnige Mallorca!
Op de weblog van Mathijs staan wat foto's van jouw bbqfeestje van afgelopen zaterdag. We vonden het leuk om jou nog even te zien!
heel veel plezier,
groetjes, Eef, Paul en Mathijs

mam

Hoi Claire,

Ik hoop dat alles naar wens is verlopen en dat je al gezellig kennis gemaakt hebt.

Lekker in het zonnige Mallorca, alhoewel hier is het ook warm. Buiten gegeten (asperges) en Ghisi droogt nu af en dacht ik laat ik eens wat van me laten horen.

Dikke kus, ik sms je nog vanavond liefs.

Iris

Haaj sgat!!

Wat een leuke site heb je gemaakt!! Erg leuk!! Ik hoop dat je veilig bent aangekomen en dat het een gezellig gezin met leuke kids is!!

De foto's van Index zijn trouwens leuker dan ik had verwacht haha!!

Hoop dat je snel wat leuks op je site neerzet, ben erg benieuwd hoe alles is verlopen tot nu toe en hoe het er daar uitziet!!

Kussie van mij....!!!

jenny & sabrina

Hey skattie....

Top je site!!! Reis goed verlopen meid?
Echt super nu zit je gewoon da in spanje..
Maak er wat van, en genieten en zeker van alle aandacht van de BOYS die je zeker gaat krijgen lekkerwijffie.. Maybe wel je droomprins!!!
We zijn ontzettend benieuwd na al je belevenissen da..

Dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jouw schatjes jen &sab

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!