CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Aankomst Mallorca

Zondag met vertraging aangekomen op Mallorca. Heel raar om zo in je eentje te reizen... en vooral bij aankomst in een land met voor mij een vreemde taal. Dat spaans is voor mij echt totaal vreemd! En jeetje...wat een chaotische mensen zijn dat Spanjaarden!

De familie bestaande uit Brigitte, Wouter, Robin en Eline is eenlieve en zorgzame familie. Wouter en Brigitte zijn druk met een aantal horeca zaken in El Arenal. De familie woont in een wijk van LLuc major(+/- 15 km van El Arenal), in een vrijstaand huis met tuin en zwembad. De kinderen zijn rustig, Eline is erg duidelijk met wat ze wil; Als ze huilt heeft ze honger of haar behoefte gedaan, Robin is een rustig jongetje en kan zich erg goed zelf vermaken maar houd er ook van om af en toe te spelen.

Vandaag (Maandag) de omgeving met Birgitte en de kinderen bekeken. Een erge mooie omgeving, je ziet de zee vanuit hun huis! Echte kleurrijke spaanse huizen, bloemen, palmbomen, de zee en het zonnetje! Vandaag een warme dag gehad, tja...en meteen verbrand! Birgitte had vanavond zelfgemaakte tapas gemaakt, echt heerlijk! Dadels met spek, salade, alioli, tortillas, inktvis in tomatensaus etc! Volgens mij kan ik hier nog wel eens dik gaan worden met al dat lekkere eten.....

Reacties

Reacties

beryl

hey meis,
Zo te horen een heerlijke dag gehad. goed te horen!helemaal jouw ding he! van de natuur genieten mooi weer en lekker eten ...moet goed komen daarzo haha!
ik zat vandaag in de auto naar t werk en begon me pas echt te beseffen dat je daarzo bent....
maar waarschijnlijk had je bij het vliegveld al gemerkt dat het kwartje bij mij wat later zou vallen haha!
spreek je snel weer,
liefs bem

Naomi

Whoehoe! ge bent er!!
Klinkt echt coool...Hmm volgens mij is het echt heel mooi daar, hoe je dat beschrijft....Uitzicht op zee! Gaaf man.
Pff hier is het dan meteen op z'n Nederlands warm (= HUGE charming plekken onder den armen en onwijs benauwd weer). Maaar goed; heel veel plezier daarzo! Hoop dat je er lekker van kan genieten enzo!
Ben benieuwd naar al je verhalen! Kus

Ghis

Heey lief!

Leuk dat het je tot nu toe bevalt! En jij bent straks poepie bruin! hihi dan heb ik een chocolade siñorita als zus :P maar beter dat het daar nu wel mooi weer is anders zou je net zo goed in dit vieze kikkerlandje kunnen zitten ;) is wel een beetje vreemd om te bedenken dat je nu in spanje zit en dat ik je misschien pas over 3 maanden weer zie!! (als het meezit eerder) ik ben nu langzaam mijn tas in aan het pakken en dat zit ik straks ook in Spanje! het vliegtuig vertrekt om 6 uur s'ochtends, ik zal dan wel gaar zijn... Ik stuur je een kaartje! en als je wil bel ik je wel als ik in Barcelona zit...
Koes ghis

Diaron

leuk he, je eerste dag.
maak wel tijd voor een spoedcursus spaans. hahahaha.

Kus Die

Sabrina

Hey meis!!!

Ziet er goed uit hoor! En goed smeren he met dat huidje van je....
Nou geniet er lekker van!

Dikke zoen Bien.

Buurvrouw K

nou Claire, ik weet je nu ook te vinden, dankzij je moeder! Leuk om je te volgen. Ik mis je nu al :)
Heel veel plezier, en koop komkommers, dat helpt tegen de pijn van het verbranden!
Doei, ik blijf je volgen
Karin

mam en pap

Hoi Claire,

Leuke foto's, prachtig uitzicht. Willi gaat satten,tv kijken heet dat. Leuk omdat allemaal van dichtbij mee te maken. Willi draagt je bij zich (t-shirt en in zijn hoofd). We missen je. Kus.

beryl

hey lieverd,
heb net ff je foto's bekeken. nix mis mee.....
Ik heb weer een standaard dag gehad...op mijn werk voor 29ste vrij gevraagd haha! weet je al wat meer over je werktijden, dagen of mooie plekjes waar je evt nog naar toe kunt?
tot snel X

Hillie

Hi hi

het ziet er echt super uit!! ben echt super jalours op je mooie weer.

kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!