CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

El Arnal

Vandaag naar het stadje/ badplaatsje El Arnal geweest. Hier hebben Wouter en Brigitte hun restaurant Tex Mex Cactus (Renske?!), een texaans/ mexicaans restaurant.

Met de bus naar El Arnal gegaan.. toch wel spannend! Aangezien je de taal en de weg niet kent. Maar dat staat mij niet in de weg en ben ik dus toch gegaan. El Arnal is een toeristische badplaats waar je hordes jongeren maar ook oudjes ziet komen en gaan. Echt ook van de gang bangs met jonge mensen die allemaal hetzelfde t-shirt dragen om te laten zien dat ze bij elkaar horen. Nog belangrijker natuurlijk met daarop waar ze vandaan komen...

Veel toeristische winkeltjes waar je bij elk winkeltje weer hetzelfde kan kopen. En natuurlijk de afrikaanse vrouwen die allemaal op straat je haren dolgraag willen vlechten, gelukkig vragen ze mij niet met mijn korte haren! En...niet te vergeten het spelletje balletje balletje.. Waar toch weer veel toeristen in trappen, dit terwijl dit zelfs bij reisorganisaties word afgeraden! Dit spelletje is een spelletje met balletjes die ze verwisselen... de klant denkt te weten bij waar het juiste balletje is, helaas zal de klant nooit winnen! Maar proberen kan je altijd...

Bij El Arnal een mooi strand en.... een hele mooie lichte zee! Daarbij is er ook een kleine haven in El Arnal aanwezig. Ik was naar 4 uurtjes toch wel uitgekeken op het zo erg toeristische badplaatsje. Mijn benodigdheden gevonden en gekocht dus Claire kon weer terug naar Tolleric. De rustige woonwijk waar Wouter en Brigitte wonen.

S' avonds even een wandeling door de omgeving gemaakt. Zowel door de woonwijk als door een stukje natuur wat naast de woonwijk ligt. Dat stukje natuur voelt niet helemaal veilig aan om in de avond te lopen... Leuk om een keer overdag te gaan hardlopen!

KUSJE en LIEFS,

Claire

Reacties

Reacties

Karin

Wauw, wat een heerlijke omgeving!
En stoer man, alleen met de bus terwijl alles onbekend is, spoedcursusje Spaans zou wel handig zijn! ;)
Groetjes van Les, poot van Quibes, en een dikke kus van mij!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!