CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

GHISLAINE

Mijn zusje ging afgelopen woensdag voor een weekje samen met haar vriendinnen naar Barcelona. Ik had haar dan ook nog maandag op msn gesproken, toen was ze druk in de weer met tassen inpakken en had ze weinig tijd om me te spreken....

Woensdagavond had ik haar een smsje gestuurd of ze goed was aangekomen in Barcelona en of ze het naar haar zin had.. Donderdag had ik hier nog steeds geen reactie op... dus ik donderdagavond mijn ouders smsen of zij al iets van Ghislaine hadden gehoord... Toen belde mijn ouders mij laat op... Nouw, dan weet je al hoelaat het is!

Frown

Mijn zusje is samen met haar vriendinnen overvallen op straat door een of andere junk in Barcelona. Hij had het voorzien op haar handtas, hierin heeft ze zich geweerd en heeft deze man zich terug geweerd. Hierbij heeft hij haar knie (weer) naar de de klote geholpen! Hierna is zij naar het ziekenhuis gegaan... en hebben ze haar geholpen... Ghislaine zit als het goed is nu met een roelstoel vakantie te vieren............ STELLETJE HUFTERS!!!!!!

Ik heb toch zo'n hekel aan zulke mensen...het liefst...hmm..jullie kunnen je natuurlijk wel indenken wat ik zou willen doen.. Ik voel me klote dat ik er niet bij ben..en haar niet kan helpen! Wel geloof ik dat de vriendinnen die bij haar zijn haar goed kunnen helpen.. Dat neemt niet weg dat ik me kut voel met dat ik niet bij haar ben... Ik baal er zo van dat ik nu niet bij haar ben of bij mijn ouders...

Wat halen mensen zich in het hoofd om iemand zoiets aan te doen?! Mensen realiseren zich niet wat ze een ander allemaal aandoen. Ghislaine zal blij zijn dat ze haar bankpas en id nog op zak had maar voorderest zijn al haar zorgpasjes etc weg... si toch niet normaal! Zo word je hele vakantie naar de knoppen geholpen...en voor Ghislaine niet alleen de vakantie op Barcelona maar de rest van de zomer..... misschien wel haar hele leven..... KLOOTZAK!!

Yell

Reacties

Reacties

hillie

wat een pokke zooi !! Hoe gaat het met de knie, wat is er precies beschadigt? en wanneer komt ze terug naar Nederland?
Ik heb nu vakantie en heb mijn beoordeling goed doorstaan, mooie kritieken gekregen. Ben nu hard opzoek naar werk om geld te verdienen voor een vliegticket naar jou toe....

xxxx

mam en pap

Hallo Claire,

Gelukkig gaat het allemaal weer wat beter met ghisi, maar je weet niet wat dat verder voor een impact op haar heeft. Ik heb je nog gesmst dus je weet nu hoe het is. Willi is even een boodschapje doen, we zouden nog iets samen gaan doen, maar het is inmiddels alweer half 5, dus ja je weet het nooit met willi.

Verder is hier wel weer de rust teruggekeerd. Goed geslapen vannacht. Gister ging het ook al beter.
Daar is Willi.
Het is hier prachtig weer. Willi heeft gister nog mooie rood/zwarte bekleding voor de auto gehaald, ziet er blitz uit.

Groetjes kus van ons

Iris

Haaaj lieverd,
Wat een verhalen en foto's joh!! Erg mooie omgeving en zo te zien ook een gezellig gezin :)
Egt leuk om te zien waar jij zit en met wie je je dag door brengt! Alleen jmmr dat je zusje minder geluk heeft gehad.. Wat een pech zeg!! Bah!!
Ik heb je mijn opdracht gestuurd, hoop dat je er wat aan hebt, kun je eindelijk alles van school afronden en echt achter je laten :)
Hoop snel weer wat nieuws van je te lezen en zien!!
Doeii sgat, Kussie!!

beryl

hey lieverd,
vond heerlijk gister weer ff ouderwedst hebben geklest!
dikke knuf

Ben de Buurman

Ben ik net begonnen aan pure proza van klasse,doet de comp. raar en dus herhaling.Wat een leuke schrijfstijl heb je,heel beeldend met af en toe een persoonlijk filosofische noot erdoorheen,dat leest prettig!Tof om te weten dat je het daarginds goed maakt en ook alleen op avontuur durft te gaan.Hoeveel Spaanse mannen heb je hun hoofd al op hol gebracht?Hoeveel huwelijkaanzoeken en op hoeveel partý 's aan boord van millionairsjachten?Want dat is het imago van Mallorca voor de buitenwereld.Ayayay,Claire,ze komen me halen voor de shop.Rayos y caramba!!!Dus ik moet nu stoppen,maar beloof je dat ik morgen verderschrijf.Buena Suerte,Beso y Hasta la Vista.Ben

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!