CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

THANX

Lieve mensen,

Ik wil jullie allemaal even een digitale knuffel en kus geven.. Ik vind het ontzetted fijn dat jullie zoveel reageren op mijn weblog. Het geeft mij een heel fijn gevoel om af en toe even wat van jullie te horen!

Laughing

Kusje en Liefs,

Claire

Dairon

Hai C,

Digitale knuffels en kusjes terug.

xjes D

Ben de Buurman

Zondagavond.Ik kom net uit jouw kamer ,waar ik met Willy naar de E.K.finale heb gekeken .Zeker weten dat het grande fiesta daar bij jullie nu losbarst.En eerlijk gezegd:Spanje verdiende het helemaal.Nu even de Hofjesrubriek.Saskia was weer flink de weg kwijt in haar bovenkamer.Ze zit dus weer op de gesloten afdeling van de Braamberg.Zag ik afgelopen week de wouten in haar hoek maar dat was voor haar buurvrouw op nr.2(Deense met haar zoontje),want die werd zogezegd vermist.Zie ik vanmorgen vroeg hoe ze snel een paar spullen uit het huis haalde ,inlaadde en weg was ze.Voor de rest geen schokkende enz.gebeurtenissen.Behalve dan in de shop waar ik werk,want daar is per overmorgen een nieuwe wet die eist dat het personeel(waaronder ik b.v.)beschermd moet worden tegen het roken.Dus nu zit er tussen mij en de klanten een deur met soort intercom.Allemachtigachtentachtig,wat een gesodelatafel!!!Nou linda guapa Claire,ik wens je buena noche en hasta proxima vez.Ben