CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Afgelopen dagen...

Tja, daar zit je dan helemaal afgelegen zonder internet met kinderen... AHHAh, neee zo erg is dat niet. Afgelopen dagen heeft het internet er even uitgelegen.. Jeeetje, wat ben je dan al eigenlijk aan het internet gehecht. Bah, en dat terwijl ik eigenlijk zo'n hekel heb aan computers. Maarja zo in een ander land is het toch prettig om even een beetje contact te hebben met het koude kikkerlandje!

KOUD?! Ik loop hier op dit moment met spijkerbroek, sportschoenen, t-shirt lange mouwen en trui... HMMM, MALLORCA is toch niet zo warm... Op dit moment is het regenachtig en soms een beetje fris...met af en toe vlagen van benauwdheid... Tja, dan weet je ook niet meer wat je aan moet trekken! Voor Claire betekend dat gewoon lekker warm aangekleed.

Maar Claire heeft niet stil gezeten, Ik ben namelijk erg druk geweest met schoolopdrachten. Ja, echt schandalig! Ik had gewoon nog niet alles af voor school... Dus daar gaan we nog even druk mee verder... Want dat zou lullig zijn als ik daardoor mijn jaar niet haal....

GOED NIEUWS: Mijn zusje is weer veilig terug in NL bij mijn ouders. GELUKKIG! Ze heeft de rest van haar vakantie in Barcelona in een roelstoel doorgebracht en vet lopen toeren in Barcelona en maar vanuit die roelstoel mooie spaanse mannen kijken

Wink
In Nederland gaat ze nu haar knie wel naar laten kijken aangezien die spanjaarden maar een beetje hebben klunzen met haar knie... (SUPER TOF: Ghislaine heeft zelf haar knie weer terug op de goede plaats gezet toen deze tijdens de tasjesroof eruit was getrapt!!!)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!