CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Cala Pi

Gisteren met Brigitte en de kinderen naar Cala Pi geweest. Een kustplaats met daarbij een super mooie baai! Echt zo'n baai die je alleen in films tegen komt. Tja, waarom komen we die alleen in films tegen?! Die liggen zo afgelegen dat er geen kip komt... Je rijd vanaf de woonwijk Tolleric zo'n 15 min naar Cala Pi, maar dan ga je echt alleen een weg rechtdoor... Zo zie je wat voorn ruimte zo'n eiland heeft! Jammer dat het geen mooi weer was... dat zie je ook terug in de foto's... anders heb je echt mooie foto's!

Gelukkig houd dit al Brigitte niet om mij mooie plaatjes en strandjes van het eiland te laten zien.. Straks word ik nog verliefd... Op het eiland MALLORCA!

Reacties

Reacties

Iris

Haaaj lieverd,
Ben eigenlijk druk druk op mijn stage, maar ik kon het niet laten om even op je site te kijken.. Moet echt even reageren op die mooie foto's van Cala Pi, wat een prachtige omgeving zeg.. Als je daar ni lkkr tot rust kan komen, dan weet ik t ook ni haaha :)
En wat een lieve kindjes trouwens.. Heb je je opdrachten voor school ondertussen al afgemaakt? En hoe ziet nou een normale dag voor jou eruit? Lijkt me wel leuk om te weten.. :)
Hier in NL is het vandaag maar vies, nat en koud... Hoop dat t bij jou beter en mooier is!! Tot snel sgat!!
Kussie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!