CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Meine Mutti!!!

Heel goed nieuws!! Mijn moeder komt a.s. zondag voor een weekje naar Mallorca. Jeetje, wat heb ik daar zin in. Even iemand om je heen die je helemaal kent... Ik ben heel benieuwd wat mijn moeder van Mallorca gaat vinden, ik denk namelijk dat ze het wel mooi vind. HAHA, als ik haar maar niet het toerisme laat zien...

Wink

Liefs en een kus,

Claire

brigitte

hai claire wat ziet je site er leuk uit! Wat leuk dat je moeder komt! Gezellig voor je! Wij zijn heel blij dat je bij ons bent! De foto's zijn ook mooi ondanks het slechte weer.

groeten van Brigitte

beryl

hey ,
nou meis, als het goed is zit je nu met je mams te ontbijten.heerlijk toch! dit word een weekje genieten van het samen zijn lekker bijkletsen en als dr tijd is met de kids of samen leuke dingen doen.
ik heb het hele weekend moeten werken. we hebben weer een nieuwe opname gehad en vandaag weer. is dus weer volle bak.verder begint de lol dr nu echt wel van af te gaan dat je weg bent haha! kan vandaag geen kop thee komen drinken! zit nu dus gezellig tegen je site aan te kletsen met een bak thee maar is toch anders, krijg geen antwoord....Wens jou en Inne een fijne week toe. laat je me tzt weten of ryan en ik kunnen komen? luv u