CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

De tijd vliegt!!!!!

Ik zit hier a.s. maandag al een maand! De tijd vliegt voorbij.... niet normaal. Een week is zo om, laat staan een dag.. Dat zal natuurlijk ook te maken hebben dat ik het hier naar mijn zin heb. Als je het niet naar je zin hebt zijn de dagen lang....

Deze week was Oma Marijke op bezoek bij Brigitte en Wouter. Een lieve en nog actieve vrouw voor haar leeftijd. Marijke was de hele tijd druk in de weer met de kids, wat voor mij natuurlijk een kleine verlichting was

Wink
.

Dinsdagavond voor het eerst in het restaurant gewerkt. Echt super leuk! Ik maakte me natuurlijk weer druk of ik het wel allemaal zou snappen, maar dat ging allemaal vrij snel. Dus weer in de weer geweest met serveren... en verschillende talen. Dahm, ik ga hier nog veel leren....!!! Mijn duits was onlangs erg slecht, begint hier dus weer een beetje te komen. En natuurlijk engels... ahahha, mijn specialiteit! Van spaans kan ik echt niks maken, gelukkig hebben weweinig spaanse klanten in het restaurant. En natuurlijk even onder de jonge mensen ipv de poepluiers! Er werken leuke jonge mensen in het restaurant, een aantal nederlandsen en pools/ duits/ spaans.

Soms lijkt het wel een beetje of ik op mijn werk ben. Robin begint nu op een leeftijd te komen dat hij veel grenzen aan het opzoeken is... dus de kamerplaatsingen worden in overvloed gegeven! HAHHHA.

Ik merk wel dat ik het werk echt mis! Ik mis de puberale meiden en mijn leuke collega's! Met kleine kinderen is het: dit mag niet dat mag niet... Bij de meiden gaat dat ook wel zo maar toch anders.... De meiden zijn op leeftijd en kunnen nadenken. Kleine kinderen kunnen ook nadenken, want Robinweet dondersgoed wat wel en niet mag... Maar de communicatie tussen een puber of een klein kind is heel anders! En dat mis ik....

Lekker veel gezwommen in de zee maar ook in het zwembad bij huis. Begin aardig te kleuren... Vrijdagochtend zijn we (Brigitte, Marijke, de kids en Claire) naar een mooi strandje geweest waar het heel lang ondiep is. Kindvriendelijk dus.... Ik vind het erg leuk dat ik veel van het eiland zie en niet alleen hierin het afgelegen Tolleric mebevind!

Reacties

Reacties

Dorien

Hey lieve Claire,

Ik weet niet of je telefoon het nog doet maar ik had je nog maar even een smsje gestuurd. Ik heb gisteren je kaartje ontvangen, echt superleuk! Leuk om wat van je te horen, vorige keer was ik ook al zo lucky dat ik nou net toevallig aan het werk was toen jij belde. mis je hier wel hoor, het is af en toe best prettig om met iemand te werken die toch aardig hetzelfde is:-) er is hier ook al weer een hoop gebeurd, veel verschuivingen en nieuwe opnames, je zal er in september weinig kennen. Heb over drie weken vakantie en ben er ook wel aardig aan toe, dan heb ik mijn eigen kamp, dus van bijkomen zal weinig sprake zijn. Afgelopen weken heb ik het echt enorm druk gehad met school en wist ik van voren echt niet meer dat ik van achter leefde, maargoed de stressvolle periode is nu wel klaar. Leuk trouwens dat je toch weer even in de horeca mag meehobbelen, blijft een mooi vak he! Ik was van de week nog in Arnhem met mijn moeder en moest nog aan je denken, reed met de trein vlak langs je huis. Ga gauw weer wat van me laten horen, echt slecht van me dat ik dat niet eerder heb gedaan, maar je weet hoe dat af en toe gaat met goede voornemens. heb je trouwens een postadres???
Vermaak je nog even daar in het spanje en tot gauw, liefs Dorien

EEF

dag Claire,
bedankt voor je kaart, we kregen hem gisteren.
Je verhalen klinken nog steeds enthousiast, leuk hoor!
Hier alles goed, moet deze week 1 dag werken en dan weer 6 weken vakantie, heerlijk! Met Mathijs gaat het super, hij lacht veel en hapt naar alles wat in zijn buurt komt...
liefs,
EEF, Paul en Mathijs

mam

Hoi Lieverd,

Lekker je wordt ons kleine negertje. Is oma Marijke al weer weg, toch niet? Of was het even aanwippen.
De tijd gaat echt hard. Kus.

Iris

Haaaj lieverd,

Vertel, vertel!!! Hoe was het gister in Spanje na de grote overwinning? Chaos? Of viel het mee? Vast een gezellig sfeertje..

Bedankt voor je lieve kaart!!
Eindevaluatie helemaal goed gegaan een 8 gekregen, dus ben erg tevreden..

Wat leuk dat je ook bij hun in het restaurant bent gaan werken, lijkt me erg gezelli.. Vooral met al die verschillende mensen om je heen..

Nou tot snellie,
Kussieeeee!!!!

tonyfransman

Inmiddels weet ik dat je het naar je zin hebt, ik heb je verhaal met vreugde gelezen. Leuk he al die reakties.liefs tony

Beryl

hey meis,
al weer even niet gesproken. 6 dagen niet haha!
ik heb inmiddels de nieuwe auto opgehaald gister. helemaal blij. ligging si toch echt wel en stuk beter hoor!
weekend hebben ryan en ik even op de boot mee mogen varen van chantals nieuwe lover...echt leuk. Ryan was helemaal enthousiast.en hij heeft zijn oranje slip gehaald met judo. helemaal goed dus..
nou hoop snel weer wat van je te lezen!
dikke kuss

jenny

Hey chicka!!! Hoe gaat t met je? met mij top.. Weer helemaal hersteld van me ongelukje...Ja ja kben helemaal op de hoogte van alles echt super je site..
Nog thanx voor je kaart!!!!echt leuk..Zeker wel fantastisch geweest toen je mamma langs kwam?Echt he al een maand tijd gaat snel!!Kben blij dat je t zo na je zin hebt..Blijf genieten...Dikke kusssssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!