CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

En daar is Juli...

Oma Marijke is afgelopen dinsdag weer op het vliegtuig gestapt naar Nederland. (Marijke ik hoop dat het allemaal wat beter gaat met je gezondheid! Sterkte.)

Dinsdag en Woensdag had ik beide vrij. Dinsdag ben ik in Palma wezen winkelen, wat een geweldige stad!! Helemaal mijn ding. Ik wou eerst met de fiets er naar toe gaan, de route die ik al eerder met mijn moeder heb gefietst, maar ik ben toch maar met de bus gegaan.. Ik weet dan nu ook waar het busstation in Palma is. Dik dubbel geslaagd met kleding... want hier heb je een halve dag een t-shirt aan en dan ben je je weer aan het omkleden... daar had ik niet opgerekend! Echte hele leuke winkels en natuurlijk vooral erg leuke kleding! Kon het ook niet laten om een nieuwe Ray Ban zonnebril te halen..... Als je geld hebt moet je het laten rollen, enje geld niet meenemen dekist in! Lekker gegeten en op verschillende terrasjes gezeten.

Woensdag was het de bedoeling om naarhet strand in El Arnal te gaan. Ik ben alleen op dit moment zo druk met de serie Prison Break, want deeltwee was weer terecht, dat dat hele strand er niet meer van kwam. Echt schandalig, zit ik op een mooi en warm eiland, ga ik binnen de gehele dag Prison Break zitten kijken! Maar wat een goedeserie zeg! En zo spannend....

Door de vrije dagen ga je wel een beetje nadenken.. Ik merk dat ik het thuisfront en alles daarom heen wel echt begin te missen.... Ik vind het super leuk om hier op de kinderen te passen.... maar mijn werk word wel een gemis.... En de sociale contacten die je hier hebt zijn als je aan het werk bent in het restaurant... Dat is niks vergeleken met thuis de vrienden en de sociale contacten. Buren zie je weinig tot niet... Ik mis de drukte en gezelligheiddie ik vaak om me heen heb..

Reacties

Reacties

hillie de Rooij

Hi schat,
na enkele mooie dagen is t nu weer saai weer... i.p.v prison break ben ik nog steeds bezig met de boeken van Harry P. Ben benieuwd naar je nieuwe R B misschien moet je er een touwtje omheen doen zodat je hem niet kan verliezen :D
Janneke is genomineerd voor een prijs en volgende week krijgt ze te horen of ze hem geeft gewonnen.
Ik heb rond gevraagd voor chies maar ze moet zich zo veel mogelijk inschrijven bij verschillende dingen en kijken of ze geïntroduceerd kan worden om een woning bij anti kraak te krijgen. Als ze niemand kent moet ze t maar laten weten, dan zoek ik iemand...
XXX

mam

Hoi lieverd,

Leuke foto's en weer een gezellig verhaal, heb je de
RB gekocht die je toen gepast hebt in dat kleine winkeltje. Wat lijkt Robin op oma, alleen is oma bruin en Robin een blank mooi manneke.

Kus en liefs

buuf Ka

yeah, Prison Break! Ik snap wel dat je daarvoor binnenblijft hoor. Mooi dat jij dat ook zo leuk vindt! Zijn die dvd's van jou? Dan kan ik ze nog eens lenen!!
Leuk om steeds over je te lezen! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt.
Doei

Beryl

ha lieverd,
weer een aantal leuke dingen gedaan laatste dagen, hoor ik... oa tv kijken haha! ach een dagje lekker nix en voor de buis hangen is soms ook fijn.
wat een ontzettende mooie foto van jou en Robin. En je ma heeft gelijk wat lijkt veel hij op zijn oma!
Trouwens jij bent niet de enigste die ons mist, ik mis je ook ontzettend truttebol !!! haha...
deze week weer druk geweest op t werk nieuwe jongen volgepropt met coke. alle kamers gestript en 3 24 uurplaatsingen, heb me dus niet hoeven vervelen. Ik heb ook een nieuwe auto, die polo wat ik je zei.Rijd echt super. ryan is met zwemles weer een badje verder gekomen gister, hij heeft trouwens gister ook vakantie gekregen is nu een week bij Roy..word denk ik lange week voor me....en....
mijn broer is gematcht met een kindje ik word dus weer tante...heb al foto's gezien,echt een sweety!
hey meis ik mis je ontzettend luv u
hou je sterk daarzo en tot snel
dikke kusss

Ben de buurman

Dinsdagmiddag 5 uur,regen over,bewolkt,ong.18 graden en ohoh het begint weer te gieten.Ik kom net uit de stad terugen daar kreeg ik eerst een frisbee tegen m,n hoofd,een paraplu tegen m'n fiets(ging bijna om),toen kwam ik een ex-vriendin tegen,liep al pratend mee ,en kwam er thuis achter dat ik de fiets bij de bieb had laten staan.Duidelijk haar schuld,maar dat had je natuurlijk al door.Zo te lezen deed jij het beter in Palma.Wat heb je gekocht?Een vrouwelijke matadoroutfit ,castignettes,Majazeep en(even onderbreken want ik kijk recht in de ogen van Sam,die zit in m'n vensterbank.Wat is het toch een sympathieke kat) je riep natuurlijk om de vijf minuten OLEEEEE!!!want dat doen de Spanjaarden ook,heb ik van Ghislaine vernomen.Het Hofje ziet er een stuk beter uit sinds ik o.l.v. Mutlu de tuin compleet heb opgeknapt.Je krijgt de groeten van hem.Nou,Guapa ik ga met hulp van Google Earth je aupere huis zoeken.Zie je vanuit de lucht.Saludos y Buena Suerte.Ben

brigitte

hai Claire je weblog wordt steeds gezelliger! En wat gaat de tijd snel..... je bent al bijna op de helft! oeffff wat moeten we nu als jij weg bent...... HELP!
Heeft jouw moeder nog wat vakantiedagen over tot eind oktober ofzo? hahahah
Zal Robin leuk vinden! Ik hoop dat je het gisteren erg leuk hebt gehad met Bas en Remy! nou doegggg een vroege ochtendkus van Robin en een krabbeltje van Eline!

beryl

hey meis,
helemaal top dat we kunnen komen. ik heb echt zin om je weer te zien en ryan kan dan weer eens lekker met vakantie! ik heb gister ff wat tickets gezocht. erg duur tussen de 7 en 800 euro...ik kan dr langs zitten want snap er echt nix van maar ga vandaag naar reisburo's en daar zal ik wel uitleg krijgen. ik hoop niet dat ze echt zo duur zijn anders dan kan het feest alsnog niet door gaan en dat zou ik echt jammer vinden want heb me dr echt op verheugd.
ik laat het je weten
dikke kuss b

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!