CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Stappen in El Arnal

Gisterenavond wezen stappen in El Arnal! HAhah, werd eens een keer tijd! Ik ben er allanger als een maand en was nog niet wezen stappen.... schandalig! Maar daar is dus bij deze verandering in gebracht.

Samen met collega's van het restaurant naar verschillende bars geweest en daarna naar discotheek Veronica. Het waren voornamelijk hollandse tenten.. en ja wat tref je daar: Hollanders!! Ik had een behoorlijke grote tent bij Veronica in gedachten, dat viel een beetje tegen. Ik vind het een leuke tent, kunnen alleen niet heeeel veel mensen in. Qua oppervlakte een beetje te vergelijken denk ik met de benedenvloer van Manhattan in Arnhem. Wel een stuk knusser en ook verschillende bars. Mental Theo was voor vanavond de DJ, gelukkig niet alleen maar hardstyle maar ook hollandse en r&b muziek! Is een latertje geworden, was 06:00 uur thuis... Dat haal ik niet in Arnhem! ahahhaha.

Wel echt super toeristisch: Allemaal hondsgeil!! Elke wip die men aan kan pakken grijpt men met twee handen. Ik wil niet zeggen dat dat niet zo is in bijv discotheken in Arnhem maar hier in een toeristenplaats ligt het er toch wel dik boven op. Mensen gaan een weekje op vakantie en gaan gewoon helemaal los.... Slogan van toeristen: Het kan altijd nog gekker en geiler!

Genoeg over de geilheid van de toeristen hier.... Ik heb een leuke en gezellige avond gehad met mijn collega's! Was er wel weer even aan toe om even lekker uit te gaan... Mis mijn vriendinnetjes wel hoor... lekker stappen en even wat gaan drinken op de oude vertrouwde Korenmarkt!

Liefs en een Dikke Kus vanuit het warme Mallorca

Claire

Reacties

Reacties

tonyfransman

nou Claire, jij ziet er mooi uit, met je mooie haren , maar de Spaanse mannen!!!!!??? Is het leuk uitgaan? Zo te zien amuseer je je. liefs, tony

mam

Hoi Claire,

Leuk, Sem komt er ook even bij kijken, ik zit op Ghislaine haar kamer dan snap je wel dat daar niet zo veel ruimte is. Alhoewel het op het moment redelijk opgeruimd is en schoon, alleen het bureau is een beetje vol. Groetjes en kus

Brigitte en wouter

hoi Claire! Hoe is het nu? Heb je een goede vlucht gehad met je moeder? Hier gaat alles goed, Hester is gelukkig ook een hele lieve meid dus dat zit allemaal goed. En natuurlijk mist Robin je ook heel erg. Ook "mama Claire". En hij zei vanochtend Robin zelf fietsen stoepje op zelf doen hahahhaa en zo zijn er nog van die dingetjes grappig he

Bedankt nog en spreek je binnenkort weer, liefs van ons xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!