CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

En daar zitten we op de helft van ons avontuur!

Afgelopen week begon bij mij de verveling een beetje toe te slaan.. Begint allemaal erg gewoon te worden, tja, wat wil je als je met kinderen en patronen/ structuur aan het werk bent. Ontbijten met Robin, Eline word wakker en krijgt een fruit hapje, Met de kids naar buiten fietsen/ spelen, Middag eten met Robin, Eline een boterham laten eten (in hoeverre dat lukt, wat een karwei!), Middag slaapje voor de kids, Kinderen uit bed.... en dan vergeten we nog de poepjes en plasjes op de wc en niet te vergeten de goddelijke luiers van Eline! Nouw, ik heb alle respect voor alle ouders van de wereld! Wat een godvergeten klus... Voor mij geen kinderen voor mijn 30ste! En... ohwee als ik het wel doe, tik me maar op mijn vingers!

Ik was dan ook erg blij dat Wouter aan mij vroeg of ik toch wat extra avonden in het restaurant kon komen werken. Gezellig, afleiding en lekker ouwehoeren! Onlangs hebben we eigenlijk bijna alleen nog maar nederlandse gasten in het restaurant. Net zoals in het Openluchtmuseum (oud Horeca werk) heb je er af en toe van die domme huppelkutten in het team bij zitten, die dan je alleen maar in de weg lopen.... Achja wat is het leven zwaar! Altijd blijven lachen.......

Laughing

'Komt een vrouw bij de dokter...' Wat een goeeeedd boek, zeg! Lach ik daar op het strand bruin te bakken en het boek te lezen. Nouw, de tranenrolde over mijn wangen! Mijn geluk was dat ik me zonnebril op had.... Ik heb het eind van het boek maar voor thuis bewaard, denk straks word het echt brullen.... Nu bezig met het vervolg, vind ik tot nu toe een stuk minder goed.

Mijn lieve vriendinnetje Beryl zou misschien naar Mallorca komen met haar zoontje. Helaas zaten de hoogseizoen prijzen niet echt mee... Maar niet getreurd.. Des te leuker het natuurlijk is om elkaar naar 3 maanden weer te zien! Waar ik nu nog maar 1,5 maan van te gaan heb...

Deze aankomende weekis mijn oppasadresje vanuit nederland op Mallorca, ze zitten enigsinds in de buurt. Ik hoop dat ik een mogelijkheid heb om ze te bezoeken!! Ben echt super benieuwd... Sem, Siep en Gus weer even te zien... De kleine Gus zal al wel weer groot zijn...

Net even gechat met mijn ouders en zusje, webcam aan... Werd een grote huilzooi... Begint voor beide kanten moeilijk te worden.. Daarbij ook nog het nieuws dat een kat van ons thuis plotseling is overleden.. Soms baal ik zo dat ik bij zulke dingen niet gewoon thuis ben! Maar je kan niet alles tegelijk willen..

Zow, weer genoeg voor even...

EEN DIKKE KUS EN LIEFS,

Claire @ Mallorca

Reacties

Reacties

ghis

hai lief!

stelletje jankerds ook!! :)
nog maar 1 1/2 maand.. you can do it!

kusje

beryl

hallo lieverd,
weer trouw aan het lezen wat je schrijft...
leuk om weer een echt stukje claire te lezen.
emotie met een stukje humor,precies jij! ik voel t precies!maar jeetje wat shit voor jou en t thuisfront van de poes. vervelend dat dat dan net nu gebeurd maar maarja zoals je zegt kan niet overal zijn....heb trouwens pas nog ff bakkie gedronken bij je en even bijgeklest!
leuk voor je dat je wat extra uren kunt werken, weer even wat anders he!
hoop trouwens dat je je oppas adresje mog ff kunt ontmoeten zou leuk zijn!
geniet nog even van het heerlijke weer daarzo want hier is het echt niet om vrolijk van te worden
luv u! big kisss beryl

hillie

wow wat gaat de tijd toch snel.. nog maar 1.5 maand. geniet er maar extra van want het is zo weer voorbij en dan zou je het missen. Voor je het weet fiets je weer door de regen naar huis. wel erg leuk dat je wet extra uren kan werken in t restaurant.Wat vervelend van je poesje.
Op youtube staat trouwens een filmpje van ons huis...je moet dan zoeken op Bentinckstraat 38 2hg er zijn twee filmpjes van de beneden verdieping maar we hebben er geen gemaakt van de zolder. moet nu snel gaan

tot snel xxx

Iris

Haaj lieverd,
Begint de routine toe te slaan? Kan me voorstellen dat het ni echt prettig is op zo'n heerlijk vakantieoord. Maar wel fijn dat je wat meer in het restaurant kan werken heb je idd wat meer afwisseling..

Wat vervelend voor jou en je familie dat de poes er zo plotseling tussenuit is geglipt.. Das geen leuk nieuws als je zo ver weg zit...

Goed boek hè van Kluun, haaha, waar zonnebrillen allemaal wel ni goed voor kunnen zijn! Ik heb er ook veel traantjes bij moeten pinken...

Ik ben vandaag aan mijn één na laatste stagedag begonne. Ben nu alles aan het opruimen, echt een heerlijk gevoeld, kan niet meer wachten tot het morgen half 5 is!!!

Wat jmmr trouwens voor jullie dat Beryl niet meer langs kan komen, hoop dat je je oppas adresje dan iig nog wel even kan zien!

Nou lieverd, ik wacht weer op het het volgende verhaal!

Liefs, Kussie van mij

Hester Lensink

Hallo Claire,
Ik ben Hester Lensink en ik ben op je site terecht gekomen doordat de moeder van je gastgezin (Brigitte) mij deze link had gegeven. Ik ben in contact met jou gastgezin omdat ze voor september en oktober, als jij al een baan hebt, nog een aupair nodig hebben! Ik mocht jou bellen als ik vragen had zei ze!? Nou ben ik al ruim een week heel erg schor en daarom dacht ik, ik kan beter even een berichtje achter laten! Misschien kunnen we mailen? Ik ben gewoon benieuwd naar hoe je het hebt daar, met het gezin, de kinderen etc! (gewoon naar je ervaringen ed.)
Ik wil je ook wel bellen als je dat liever hebt, maar dat doe ik dan wel als ik weer een beetje een stem heb;)
Alvast bedankt en nog een hele fijne tijd daar!

groetjes, Hester Lensink
(hester_lensink@hotmail.com)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!