CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Holland- Mallorca

Mallorca heeft een paar bewolkte dagen gehad, en Claire heeft het met 25 Graden meteen koud! De deken word weer te voorschijn gehaald en zelfs vesten... Ik sterf het af als ik weer in het koude kikkerland ben.... Eerste week ben ik gewoon ziek omdat ik moet wennen aan de koude tempratuur. Wel lekker hoor een paar frisse dagen er tussen maar bij kouwkleumen zijn ze vaak niet echt welkom...

De haren van Claire zijn weer helemaal tip top! Geknipt en gekleurd. Ik dacht dat ik kapot ging van de angst bij de kapper. Bij elk plukje dat ze knipte keek Claire of de kapster het wel goed deed.. Ze zal wel gedacht hebben... Maar wat wil je als je een vaste en goede kapster gewend bent! Die weet precies wat je wil... en knipt het ook hoe je wil, heel belangrijk! Vraag je of ze de puntjes er af halen, is er in een keer 3 cm van je haren af! Maar dat was niet het geval, gelukkig! Ik ben goed geknipt. Ik werd gek van die wat langere haren en dikke bos... Wat een gezweet... Thuis een kleurtje in gedaan... Staat zwart/ bruin op de verpakking.. Laten we het maar op zwart houden, staat goed hoor!

Voornamelijk overdag aan het werk met de kinderen ens'avonds in Tex Mex Cactus. Vrije dagen lekker op het strand liggen en genieten van het zonnige Mallorca..

Vandaag naar Palma Nova geweest, daar bevind zich namelijk mijn oppasgezin uit Nederland. Wat een wereldreis van Tolleric naar Palma Nova! Ik heb zeker 2 uur in de bus gezeten, maar het was het waard! De kinderen waren super enthousiast om me te zien, ik was helemaal verbaast over hoe snel de kids al weer waren gegroeit. Ik moest echt even een paar keer goed kijken... jeetje! De baby was geen baby meer maar een echte peuter... Sem is ook echt geen kleine meid meer... En Siep die groeit als kool... Claire moest alles zien en doen, het appartement, zwemmen in zee, visjes vangen, eten.... etc. Ik kwam handen en tijd te kort... Gezellig op het strand gespeeld, in de zee gezwommen tussen de vissen, appartement bekeken, lekker gegeten met z'n alle.. en dan is de dag zo voorbij. Ik vond het echt heel fijn om de kinderen en Dorien even een dagje te zien, even je eigen mensen ontmoeten. Jammer dat er zo weinig tijd was....

Nog steeds zwaar verliefd op Mallorca, wat een eiland! Palma, echt een gewedige stad. Dan rij ik met de bus erdoor... wat een winkels, sfeer, mensen, de haven.... helemaal goed. Ook mooi de bustocht naar Palma Nova.. alle kleine badplaatsen, stadjes langs de kust... Ik vind het allemaal zo dromerig en romantisch overkomen.. Mensen die op hun gemak een terrasje pakken, oma's die hun stoel voor het huis neerzetten en druk zijn met koekeloeren, honden en katten die een beetje rondwandelen, kinderen die druk aan het spelen zijn, de zee op de achtergrond....

Genoeg gezwijmel!

Kusje

Reacties

Reacties

mam

Hoi Claire,

Jij krijgt ook steeds meer kleur.
Leuk met die kinderen. Die kleine is inderdaad geen
baby meer.

Hardstikke leuk Kusjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!