CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

De laatste maaand alweer..

Weer enigsinds opgeknapt van het ziek zijn, nog niet helemaal de oude. Was toch wel een heftig griepje.... De brandwond is druk bezig met zijn herstel, begint te vellen etc. Zal julli niet geheel uitgebreid vertellen hoe dat eruit ziet

Tongue out
Ik draag tegen de zon nu een bandachtig iets erom heen, lijkt wel zo'n zweetbandje achtig iets, van huidskleur. Kan je overal mee combineren, tjee wat een luxe zeg! Dit draag ik zodat het toch niet alsnog een litteken gaat komen, daarnaast ismijn moeder zo lief om calendulan te hebben opgestuurd dus dat komt helemaal goed! (THANX MAM, als we toch eens geen moeder hadden.....)

Vrijdagavond met Sabrina (collega) en haar moeder wat wezen drinken bij een tapasbar. Super gezellig, de tijd vloog voorbij. Jammer dat je dan toch weer een laatste bus moet halen, taxi is ook niet zo leuk voor de portomonee. Zaterdag overdag op de kids gepast en s'avonds aan het werk in het restaurant. Super drukke avond gehad met werken, niet normaal, het bleef maar vol zitten. Zondag met de familie meegeweest naar Ome Kiek en zijn vrouw. Zij hebben een enorm huis aan een baai van Cala d'Or, dus zee en zwembad. Wat een luxe zeg. Claire zwemt nog niet ivm haar invalide armpje, die houd het maar bij het zwembad zitten, ook leuk, ahum. Gezellig met z'n alle paela gegeten en lekker een wijntje erbij!

Laatste maand breekt alweer aan, de tijd begint weer snel te gaan! Het besef en het vooruitzicht dat ik over een maandje in Holland zit vind ik prima. Ik heb wel zin omover een maandje weer aan de slag te gaan met dekids van het werk, weer lekker in het autootje rijden, vriendinnen zien, bij familie zijn!Ik ga nog genieten van de tijd die ik hier heb en kijken wat ik nog allemaal wil zien... Ik ben druk op zoek eigenlijk naar een cd zaak...moeilijk te vinden. Wil toch wel met spaanse cd thuis komen...en niet de cd van het vliegveld maar gewooon van het vaste land. Toch maar weer naar Palma.... ohww...wat vervelend! Kweet nu alweer dat als je naar Palma gaat te veel geld uitgeeft... te leuke winkels!

En het leuke is dat mijn moeder de laatste week komt en met mij mee terug vliegt! Ik heb er nu al zin in... Gezellig leuke dingen doen en samen de laatste week doorbrengen..natuurlijk ook gewoon nog werken!

Reacties

Reacties

Naomi

Heeej meis,

Wat super leuk om alles weer te lezen! Jemig t zit er al weer bijna op!! Gaat snel man!
Ik heb nu ook EINDELIJK bijna vakantie...pff toch wel gaar zo doorbikkelen na stage! Jij hebt het beter geregeld voor jezelf!!
Nou, heel veel plezier nog! Leuk dat je mams nog een weekje komt! Heerlijk!
Zie je in Ollanda weer he! Kus Naomi

Ben de buurman

Lieve Claire,Ikwist niet dat aupere zo'n gevaarlijke job is.Griep krijgen op een subtropisch eiland,brandwonden oplopen en valstrikken vermijden zoals teveel geld uitgeven aan taxis en in te leuke winkels.Hier in t Hofje draait alles gewoon door.behalve dan dat jullie hele klimop omlaag kwam maar dat weet je natuurlijk alAfgelopen week kwam er heel parmantig een haan binnenstappen en die woont nu in de tuin van Karin.Het huis op nr.2 staat nog steeds leeg en ik kom net terug van nr.12 (dat zijn m'n buren,je kent ze wel denk ik),want ik kreeg een heerlijke salade.O ja, voordat ik het vergeet, Willy en ikgaan morgenavond een rode vuurballon oplaten.Dus mocht je dan aan de Noordnoordoostelijke hemel een vlammende soort Ufo zien dan weet je 't. NouClaire ik wens je beterschap en alle Buena Suerte toe en alvast een Hasta la Vista voor volgende maand.Doegdoegdoeg.Ben

EEF

ha Claire,
wat gaat de tijd snel zeg... je komt alweer bijna thuis..
Wij zijn ook alweer terug van vakantie, we zijn naar Frankrijk geweest en hebben het heerlijk gehad. volgende week moet ik alweer werken, heb er ook wel weer zin in.
Geniet nog even van je laatste maandje,
liefs
eef en een kusje van Mathijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!