CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Augustus..HOT/HOT/HOT

Gisteren een poging gedaan om een verhaal erop te zetten maar dat was dus duidelijk mislukt. Bij deze poging nummero twee! Laten we hopen dat het nu beter lukt....

Ik maar heel stoer roepen dat ik wel tegen die hitte kan, nouw begin er nu behoorlijk last van te hebben! Jezus, wat een hitte.. (Voor de gelovige onder ons, sorry!) Je hoeft maar een stap te zetten of je bent aan het zweten. Of laat ik het beter zeggen je hoeft maar stil te zitten en je zweet al. Het is soms echt to much. Dan weet je gewoon niet meer wat je moet doen; ja, gewoon even helemaal niks. En je vooral niet te druk maken want dat bevorderd het natuurlijk ook allemaal niet!

Vooral veel naar het strand geweest, gezwommen en lekker bruin geworden! Doordat ik in het begin met die brandwond niet in de zon ben gegaan en niet ben wezen zwemmen ging er toch al wat weg van mijn bruine kleurtje... JA! Dat kan toch niet! Dus dat zijn wel natuurlijk weer lekker aan het inhalen...

Vorige week kwam een vriendin van de familie langs, Armanda. Gezellige leuke jongen meid. Natuurlijk uitgeweest en El Arenal onveilig gemaakt... In hoeverre je het onveilig kan maken! HAHHA. Ook nog met z'n alle uit eten geweest in de tapas bar Fashion van kennissen van Brigitte. Een super gezellige en knusse tapasbar.. Met veel en lekker eten! (Zie foto's)

Nog wezen winkelen in Palma op mijn vrije dag...wat een leven zeg! Echt super leuke winkels! Alleen echte sportzaken voor nieuwe nikes kon ik niet vinden, kwam dus uiteindelijk bij van die skatezaakjes. Werd ik door een spanjaard nog voor idioot verklaard omdat nikes en skateschoenen toch echt niet hetzelfde zijn! Je hoeft je niet meteen op je pik getrapt te voelen... Spanjaarden ook....tssss... Stik lekker in je skateschoenen. Wou nog over NL beginnen maar dacht laat maar, kan ik me weer niet goed verwoorden in het engels en ben ik het domme gansje... just let it go Claire. CD zaak niet gevonden, is toch niet normaal! In NL heb je zoveel soorten CD winkels...zal wel meer vraag nar zijn in NL! Bij een warenhuis wel cd's gevonden maar kon je ze niet beluisteren... dus ga toch maar met bri naar een super grote supermarkt waar ze ook cd's verkopen die je ook kan beluisteren.. Ja, je zult wel denken, een supermarkt?!! Ja, die hebben hier alles...niet normaal! Kleding, telefoons, printers...noem maar op!

De tijd vliegt... nog snel genieten van de laatste dingen die ik bezoek en natuurlijk het strand! Want als we in NL terug komen is het weer back to reality!!! Regen, regen.... ahhhaha, kan het me nu even niet voorstellen. Gelukkig maar!

Liefs,

Claire@Mallorca

Reacties

Reacties

felicity

hee meis!! Ik ben weer helemaal up to date!! Heerlijk al die verhalen te lezen van je!
Ik begin toch wel erg nieuwschierig te worden!! Ik wil dat eiland ook zien! Lijkt me heerlijk daar! Als je terug bent gaan we een lekker wijntje drinken in het sonsbeekpark!
dikke kus en liefs

Felicity

tony fransman

lieve Claire, nog even en dan in het heerlijke klimaat in Nederland!!!!
Is de luchtvochtigheid daar heel hoog?
Die Mallorca-boys toch! liefs en veel goeds, tony

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!