CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Die urlaub geht zu enden...

Jaaaaa, dat was al weer bijna het avontuur van Claire als Aupair op Mallorca! Over twee dagen komt meine mutti nach Mallorca..Laatste weekje samen genieten van de kids en het mooie eiland! En dan samen terug vliegen.... en dan ben ik weer in een keer in Holland. Nouw, ik weet nu al dat ik dat raar ga vinden!

Van de week met Venessa (vriendin Brigitte) naar Jan Smit, Nick en Simon en Frans Bauer geweest. Deze traden op in El Arenal. (Giselle, Robin en Jada bedankt voor het oppassen!!!) We hebben lekker vanuit het balkon van Del Sol een tijdje gekeken naar het optreden en de chaos.Schreeuwende meiden en zuipende gozers...Gezellig dus! HAHHAHAH. Ook nog even naar de Heren van Amstel geweest,kroeg in El Arenal. Hier kwam de hele bende van Jan Smit en Nick en Simon weer bij elkaar met security en al! Jan gaat echt niet zonder security naar de wc, hahah anders was ie er ook niet gekomen aangezien zijn bedronken staat. Niet zo lang gebleven ivm de drukte..tja..wie wil nou niet het handje van die jonge gozers vasthouden?!!

Lekker veel aan het strand gelegen om mijn kleurtje even goed bij te kleuren! Gezellig met verschillende collega's en de kids. Want zo directin nl kan dat niet meer... Ik ga het zeker wel missen..tjeee..raar ideee hoor! Geen lekker weer meer, geen mooie zee en strand,no relaxing... Hmm, misschien ben ik dan wel weer heel snel weg uit Holland. You never know..

Ik heb dit als een hele goede ervaring ervaren. (Klinkt raar...die zin!) Ik heb toch wel last gehad van heimwee maar ook daar ben ik overheen gekomen. Je leert zo veel van zo'n ervaring. Je leert jezelf goed kennen en wat je nou precies wilt etc. Ik kon mezelf nooit voorstellen dat ik heel veel in me eentje zou doen en dat ik het prettig zou vinden. Je gaat bepaalde punten anders bekijken... Je gaat anders denken.. Jeetje, ik heb het licht gezien! Nee, maar het is idd wel super goed om mee te maken.

Nou denk dat dit enigsinds een van me laatste verhaaltjes zal zijn.. Komen nog wel foto's op hoor! Maar kga lekker met me Mams genieten van me laatste weekje hier!

Kusje en Liefs

Claire@Mallorca

Reacties

Reacties

Felicity

Hai lieverd,

Ja het is voor jou al bijna voorbij..
Ik denk dat je er een hoop mooie herinneringen aan hebt overgehouden.. En die moet je koesteren..
Leuk dat je moeder komt.. Geniet maar lekker samen met je mama van je laatste weekje..

Een hele dikke kus en liefs,

Felicity

hillie

Hi schat,
volgens mij ben je bruiner dan ik hihi...neem je het zonnetje met je mee in je koffer? geniet van je laatste weekje met Ine!! Vrijdag krijgen we de sleutel van het huis dus je komt precies op tijd terug om te helpen klussen :D
xxx

brigitte

Nou Claire! Het zit er bijna op. Wat raar zeg, ik ben zo aan je gewend geraakt en de rest vd fam ook!
Leuk om je verslagen te lezen! Ook al maak ik ze van dichtbij mee! Ik hoop dat in Nl alles goed gaat met je baan en dat je met veel plezier nog zal terugkijken naar de periode die je bij ons hebt doorgebracht.

Geniet van je laatste week in het zonnige Mallorca!

brigitte

ps leuke foto van onze propper met jou!

Karin

Heej meis,
nou, is het al bijna weer voorbij.. geniet nog maar even dubbel deze week!!
Dikke kus, Kaatje

beryl

HEY LIEVERD,
NOG 2 DAGEN EN DAN BEN JE WEER LEKKER THUIS, IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!
MIS JE, TOT VRIJDAG
DIKKE KUSSS

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!