CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

End of the adventure...

Toch nog even een verhaaltje...of laten we zeggen een afscheidsverhaaltje. Afgelopen week erg druk geweest met mijn moeder en het eiland bezoeken! We hebben de fietsroute, tram van Palma naar Soller en strandjes bezocht! Vandaag mijn laatste dagje.. met de kids. Robin vind het maar niks dat ik weg gaa.... Hij is het nergens mee eens.... Ook gek voor zo'n klein jongetje.. ben ik morgen weg staat er in een keer een andere meid...!! Ben benieuwd! Vanavond lekker bij Tex Mex eten, zie ik de mensen van het restaurant ook nog even. Een goede afsluiter! Sabrina en haar moeder sluiten ook nog even aan en als het goed is komen Bri en de kids ook...dus gezelli! Tas staat al ingepakt klaar... Dacht dat ik het niet zo halen met de kilo's..maar valt allemaal wel mee.

Het was een bijzondere ervaring als aupair en alleen naar het buitenland. HAHAH, buitenland... hmm..valt wel mee met ald ie Nederlanders heir! Ik raad iedereen aan om als je jong bent en naar buitenalnd wil het te doen. Als je het doet kan niemand je die ervaring afpakken!

Liefs en een Dikke Kus

Claire@Mallorca

Reacties

Reacties

Dairon

Ik zou zeggen geniet nog van het uren daaro :-) en ik zie je snel weer in ons kikkerland.

xjes D

tony fransman

een geweldige ervaring lees ik. Leuk voor je Claire en Ineke is er ook nog tot morgen geloof ik.
Heel veel plezier nog en een goeie terugreis en tot in Arnhem of i.d.
liefs en goeds, tony

EEF, Paul en Mathijs

dag lieve Claire,

wat gaat de tijd toch snel he??
het zit er alweer op voor jou.
goede terugreis,
liefs,
eef

mam

Leuke afsluiting van je verhaal. Helemaal mee eens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!