CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Terug in Hollandia...

Kan het toch niet laten om er nog een verhaaltje en wat foto's op te zetten! Een laatste verhaal en de afscheidsfoto's vind ik toepasselijker!

Vlucht naar NL is helemaal goed gegaan. Claire heeft de meeste tijd van de vlucht in coma gelegen en moeder is druk geweest met boeken lezen en puzzels maken. Ik werd pas weer wakker met de mededeling dat we nog een aantal minuten tot landing in Dusseldorf hadden. Dus voor mij vloog letterlijk de vlucht voorbij. Met aankomst zag ik mijn vader en mijn beste vriendin al staan! En dan sta je door nog een eeuwigheid op je bagage te wachten...dat geduld kon ik maar net opbrengen. Helemaal blij om me vader en beste vriendinnetje weer te zien! Lekker rustig aan gedaan..en van elkaars aanwezigheid genoten. Thuis met mijn bagage uitpakken kwam ik erachter dat er parfum uit mijn tas is gestolen...Kwaad dat ik was! Waar halen ze het gore lef vandaan om in je tas te zitten! Niet te lang bij stil staan...je bent lekker thuis! Genieten van je thuis zijn en bij de mensen zijn die je mist...

Het weekend genoten van de mensen om me heen en het thuis zijn. Daarna was het weer back to reality: Werk aan de winkel! Gehele week druk met werken geweest.. wel weer heerlijk! Ik zat er meteen weer in...niks even wennen! Lijkt net alsof ik niet ben weg geweest. De week erna ook weer school gehad en werken.. Je zit er zo weer in! Wel allemaal wennen hoor! Geen gerelaxed op het strand.. de gehele sfeer is anders.. Ik merk dat ik daar niet goed in mee kan gaan. Ik ben een stuk relaxter geworden..Ik krijg allerlei complimenten over hoe positief ik aanwezig ben etc. Ik leef veel meer bij het moment...hhaha is ook wel te merken in me school werk..moet er iets meer bij zijn! Ik geniet van wat ik tegen kom...geen planning. Geen negativiteit... just easy going! Ondertussen wel opzoek naar iets voor mezelf.. Ik ben op Mallorca aan de ruimte en het alleen zijn gewent. Ik vind het heel moeilijk dat ik dat hier niet meer heb.

Deze week pas de tijd gehad om contacten van Mallorca, foto's etc te ordenen. Daarbij komt ook het besef hoe je eigenlijk in het leventje van Bri en Wouter zat... en nu niet meer. Ik mis het absoluut en vooral ook de kleine man: Robin!! Als je de foto's ziet..wat een eigenwijze!!! Echt helemaal super.

Lieve Brigitte, Wouter, Robin en Eline: Ik wil jullie bedanken voor de fijne tijd op Mallorca! De mooie ervaring die ik bij jullie als familie op heb mogen doen maar ook de mooie stukjes van het eiland die jullie me hebben laten zien... Ik mis het allemaal!

Liefs en een Dikkke KUS

Claire@Arnhem

Reacties

Reacties

mam

Hai die Claire,

Ontroerend verhaal.

Liefs

tonyfransman

een mooie evaluatie Claire. Leuk om te mogen lezen,
I see yoy! liefs, tony

Evelien

dag Claire,

wat een enthousiaste verhalen!
Fijn dat je het zo ontzettend leuk hebt gehad.
tsja.. en nu weer het 'gewone' leven, dat is toch ook wel weer leuk?!!
succes en groetjes,
EEF

beryl

ja meis,
zo ben je weg en zo terug met een ervaring rijker. fijn dat je dr weer bent!
x

brigitte en wouter

Wat een mooie afscheidsverhaal! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Hier gaat alles weer verder maar het is wel rustig op de zaak en daardoor minder druk en het is wel erg fijn om het normale leven terug te hebben. Ik zal je gauw bellen om bij te kletsen want even je stem horen is veel leuker dan alleen digitaal contact.

Wij missen je ook en tot gauw,

liefs van brigitte en wouter

en heel veel kusjes van Robin en ook van Eline (ze geeft nu ook kusjes en kan zwaaien!)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!