CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Omgeving LLuc major

Robin, Claire en Eline

Reacties

Reacties

ghis

hihi :) schattig...
zwaar mooi man! ik wed dat je het geweldig hebt daar en ff wat tijd voor jezelf ;)
kus.. lief ik hou van je!

Renske

He Lieverd!! En.. hoe bevalt het allemaal? Ik heb geen idee of je dit bericht ook gaat ontvangen, want ik doe maar wat! De kinderen zijn in ieder geval poepies om te zien! Weet je nou al waar je zit...?? En hoe dat restaurant heet.. Nou spreek je snel! (beetje jammer dat je je weer zo moest misdragen op het station trouwens;))Kus

Evelien

ha Claire!!

hahaha! je doet het beter dan ik!!! jij moet nu voor een baby en een peuter/kleuter zorgen!!! Straks gaan we nog babytips uitwisselen... :)
ze zien er lief en braaf uit, hopelijk zijn ze dat ook in het echt!
leuke foto's trouwens!
kuzzzzzzzzzzz
eef

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!