CLAIRE-MALLORCA.reismee.nl

Ziek en ook nog eens een brandwond...

Poeh, geen fijn weekend! HAhah, mwoah... in een warm land ziekjes zijn word je niet vrolijk van! Geen stem over.. oren die dicht gaan zitten.. de hele tijd warm en koud.. En dan ook nog een brandwond tijdens het werken oplopen... nou mijn weekend kan niet meer stuk! Wat een grote jaap op mijn arm... Ik hoop echt dat ik geen litteken eraan over houd. Ik ben de hele tijd druk in de weer met zalfjes, thee honing en citroen, keeltabletten... En dan ook nog werken.. Ben blij als ik lekker even naar bed kan en een beetje uit kan zieken!

Liefs, Claire @ Mallorca

Reacties

Reacties

mam

Hoi Lieverd,

Zo gaat dat met zorgende vrouwen, kinderen etc en dan kom je pas zelf. Niet leuk altijd natuurlijk.
Gelukkig voor jou is het maar tijdelijk. Daarna weer genieten van hoe het ook anders kan.
Je besluit is duidelijk!!!!!!!!!!!!???????????

Groetjes en een dikke kus.

Wim Hijink

Hoi Claire,
Ben in het bezit van jouw website gekomen via Beryl. Ik heb jouw berichtgevingen en foto,s gezien vanaf je vertrek naar Mallorca. Dus ben helemaal op de hoogte. Leuk deze Reismee.nl....
Had al geruime tijd plannen om een berichtje te sturen maar het kwam er niet van. Jammer dat Beryl niet bij jou op bezoek kon komen dan had zij dat ook eens kunnen ervaren. In jouw laatste berichtgeveing incl. foto heb ik gelezen dat jij een brandwond heb opgelopen aan je arm en dat je een beetje ziek bent.Wij leven met jou mee......!!! en spoedig herstel.
Jouw belevingen spreken ons extra aan omdat wij met ons gezinnetje meerde malen daar zijn geweest o.a. in Magaluf en Santa Ponsa. De eerste keer ongeveer 30 jaar geleden. De foto's die ik mee wilde sturen wist ik niet te plaatsen en heb die per e-mail verzonden. Althans ik hoop dat jij die ontvangen hebt.
Daarop zie je hoe klein Beryl toen nog was. Leuk hé...... Wij waren ook in Palma en El Arenal.Verder wil ik jou laten weten dat ik zing bij een groot mannenkoor . Dat Ettens Mannenkoor is twee jaar geleden tijdens een vakantie/concertreis 10 dagen op Mallorca geweest. Wij kunnen ons dus behoorlijk inleven in jouw ervaringen. Emma en ik wensen jou nog veel genoegen tijdens jouw levenservaring en verkenningsreis.
Liefs en groeten uit Gaanderen van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!